[TYPO3-UG Dutch] Geschikte Agenda module

PieketweeserikB typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de
Tue Jun 3 12:44:15 CEST 2008

Jos,

Die andere host heb je gelijk in, dat is op het moment ook niet het
probleem want ik werk op de localhost. Dus wordt pas belangrijk als hij
echt online moet.

Wat ik doe met veel extenties is: ik haal eerst de .t3x file uit de
online repository op typo3.org, daarna wil ik deze importeren in ext
manager van typo3, via het upload form, daar gaat het fout want cal is
3,24MB en via het form kan volgens mij niet meer dan 2MB geupload worden....

Maar er zullen toch wel meer en wat kleinere ext. zijn die deze
mogelijkheden hebben?

Alvast bedankt,
Bram Pieket Weeserik