[TYPO3-UG Dutch] restantje van de 'crash'

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Thu Jul 31 23:56:35 CEST 2008

Deze melding verdwijnt na verloop van tijd. Het is een automatisch iets dat
gewoon aangeeft dat er iemand anders is ingelogd, die werkt aan die pagina.
Nu bestaat deze gebruiker niet meer, dus dat zou voor rare effecten kunnen
zorgen. Gewoon even een paar uurtjes afwachten. Hij zal automatisch worden
uitgelogd lijkt mij zo.

Ric