[TYPO3-UG Dutch] BE login kapot

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Thu Jul 31 23:14:40 CEST 2008

On Thu, 31 Jul 2008 22:47:45 +0200
Henjo Hoeksma <hphoeksma at stylence.nl> wrote:

> Idd: install tool, nieuwe admin user aanmaken.
> Check je database voor de zekerheid ook nog even!

Heb ik eerst gedaan in TYPO3 en daarna nog eens met phpMyAdmin.
In die laatste heb ik alle tabellen laten checken. Een aantal bevatte
fouten (tt_content; sys_refindex..) die konden worden gerepareerd.
In de tabel BE users stond inderdaad helemaal niemand meer. Vreemd.

> Als je niet in de install tool komt, even het default pwd terug
> zetten in de localconf.php

De installtool doet het prima ;-)
Ik blijf alleen met die vragen zitten die ik eerder al stelde.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxce snv94 ++