[TYPO3-UG Dutch] Related News:

Christiaan uythoven cuythoven at gmail.com
Wed Jul 30 10:32:36 CEST 2008

ik heb het in de ts van het systeem ingevoerd.dus niet voor de betreffende
pagina.  Dit omdat op mijn site er continu een layer met nieuwtjes aan
staat, waar je ook bent in de site... Als je kijkt op www.walzicht.nl kun je
zien wat ik bedoel.

In de betreffende pagina heb ik wel de plugin tt_news ingevoegd en die
geconfigureerd om Single news weer te geven.

Succes!