[TYPO3-UG Dutch] 4.1.6 naar 4.1.7

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Jul 29 23:21:40 CEST 2008

David Schouten schreef:
> Hallo allemaal,
>
> 2 weken geleden heb ik onze site van 4.1.6 naar 4.1.7 'geüpgrade'. Iedere
> dag werk ik de site bij, geen enkel probleem.
> Vandaag wilde ik de site bijwerken en tot m'n grote verbazing kon ik niet
> inloggen in de backend, linksboven stond 'phperror' en de site was terug
> naar 4.1.6. Na diverse pogingen kon ik uiteindelijk inloggen, maar de site
> is nog steeds 4.1.6.
> Kan iemand mij vertellen wat er eventueel gebeurt kan zijn?
> Waar moet ik de fout zoeken?
> Graag jullie hulp,
> David Schouten

Mmmm 't Hangt er van af waar je op draait.

Het eerste waar ik aan denk is dat er een (deel van) een backup is
teruggezet.

Het eerste wat ik zou doen is de temp-files uit typo3conf verwijderen en
de hele typo3temp directory leeg gooien.

Als je onder linux/unix werkt, dan zou ik ook eens naar m'n sysmlinks
kijken. Als je geupped hebt en je hebt de symlinks aangepast dan moet er
iets heel raars gebeurd zijn als ze nu weer terug staan op de oude situatie.

In de install-tool ook geen rare dingen?

Het zou mij niet lekker zitten. Zulk gespook op de server.

Misschien helpt het.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg