[TYPO3-UG Dutch] jk_poll hoe oude polls op een aparte pagina te tonen?

Johann johann at quicknet.nl
Tue Jul 29 20:36:11 CEST 2008

Dag Lijst,

De extensie jk_poll bied de mogelijkheid om een link naar 'oude' polls te
configureren. Wanneer de bezoeker de link aanklikt verschijnt er een lijst
(list) met de titels van eerdere polls.

Echter ik zou de volledige polls, inclusief vraag, antwoorden en eindstanden
graag op een eigen pagina willen laten verschijnen; ik ben er niet achter
gekomen hoe en of dit te realiseren is. Ik heb zelfs naar aanleiding van een
Google resultaat in de class file van jk_poll zitten rommelen, zonder
succes...

Omdat het feedback formulier voor deze extensie op de typo3.org site blijft
melden dat de captcha niet goed is ingevuld en mail rechtstreeks aan de
maker van de extensie gebounced wordt, probeer ik het maar eens via deze
lijst. Iemand enig idee in welek richting ik moet zoeken?

Groeten,

Johann