[TYPO3-UG Dutch] Aanpassen HTML area

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Jul 29 20:06:30 CEST 2008

WP Perquin schreef:
> Hoe kan ik HTML Area dusdanig aanpassen dat je ook bij het toevoegen van
> content ->text gewoon een image kunt selecteren.
>

> Met de extensie icti_rteconf lukt het ook goed, maar als ik de manuals lees
> moet het ook lukken met typoscript. Alleen dat kan ik nergens vinden hoe dat
> te doen.
>

> Wie kan me op weg helpen?

Nou, vooruit, een klein stukje dan . . .
Log in aan de backend
Ga naar de EM
Kies voor "Loaded extensions" of voor "Install extensions"
Klik op de (systeem) extensie htmlArea RTE
Vink "Enable images in the RTE" aan
Klik op "Update"

Kleren weer aan, handen wassen en wegwezen

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg