[TYPO3-UG Dutch] Imac & Typo3 4.2.1

David Schouten davjac at zeelandnet.nl
Mon Jul 28 16:21:20 CEST 2008

Hoi Henjo,

Ik zit op backend.php en ik gebruik de standaard typo3 skin. Safari heb ik
geheel gereset (alle cache, geschiedenis en cookies verwijderd).
Het "probleem" bleef aanwezig (ook in ext. manager zie je maar een gedeelte
van de geïnstalleerde extensies).
Daarna heb ik een nieuwe installatie uitgevoerd (nieuwe site) en daar is het
probleem niet meer aanwezig. Het ligt dus in het upgraden van een bestaande
site.
Ik maak hieruit op: als ik mijn echte site upgrade naar 4.2.1 is Safari niet
bruikbaar om content e.d. aan te maken c.q. te wijzigen.
Helaas, dan blijven we Opera gebruiken (prima browser overigens).
In ieder geval bedankt voor het mee denken.
Groeten
David