[TYPO3-UG Dutch] pbsurvey export begin en eindtijd hetzelfde (bug?)

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Sun Jul 27 21:22:25 CEST 2008

On 2008-07-27 16:09:54 +0200, "Ric van Westhreenen | alterNET Internet
BV" <ric at alternet.nl> said:

> ik zou het als bug indienen, ipv wachten en hopen dat de maker
> meeleest. wie weet heeft iemand anders al een patch. bovendien 27 juli
> is er wederom een bugpatch dag. zie typo3.org.
>
> ric

Hi Ric,

ik zei toch dat ik je hier zou tegenkomen ;-)

afwachten is nooit een goede optie - fully agree. Zoals ik al aangaf:
er is geen project op bugs.typo3.org voor pbsurvey.
Ik dacht: ff posten om te zien of meerdere mensen het issue hebben, of
iemand het toevallig gefixt heeft alvorens zelf aan de slag te gaan. ;-)

--
Met vriendelijke groet, kinds regards,

Henjo Hoeksma
Stylence | 2b launched soon!