[TYPO3-UG Dutch] Imac & Typo3 4.2.1

David Schouten davjac at zeelandnet.nl
Sun Jul 27 17:02:38 CEST 2008

Hallo allemaal,
Een vraag, wie jullie gebruiken een iMac met Safari 3.1.2 in combinatie met
Typo3 4.2.1?
Ik heb het probleem dat ik in de backend niet naar beneden kan scrollen, op
veel pagina's staan bij mij twee artikelen dus zie ik in Safari alleen de
bovenste. In de Flock browser (d.i. Firefox 2) idem dito.
Maar gelukkig in Opera 5.1 daar kan ik wel scrollen.
Jullie begrijpen het is geen groot probleem, want ik heb altijd Opera als
uitwijk mogelijkheid, maar ik ben zeeeeeer nieuwsgierig waar dit aan kan
liggen.
1) is er een instelling niet goed?
2) is dit een "bug"?
Ik ben benieuwd naar jullie antwoord/advies.

David