[TYPO3-UG Dutch] Externe link openen in nieuw venster

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Fri Jul 25 11:30:49 CEST 2008

Hoi Stephan,

Ik ga er maar even vanuit dat je het paginatype 'link to external URL'
hebt gebruikt.
Daar kun je in het 'secondary option palette' bij 'pagetitle' de optie
'target' aangeven. Wanneer ik dit op '_blank' (zonder quotes) zet opent
hij zich netjes in een nieuw venster.

Met vriendelijke groet,

Pim Broens