[TYPO3-UG Dutch] TemplaVoila!

Danny Koppel dannykoppel at gmail.com
Sun Jul 20 22:25:15 CEST 2008

Hoi Daniel,

Ik heb alle extensies verwijderd en niets mocht baten.
Echter kwam ik er achter dat het volgende wel opgaat:
Als TV geïnstalleerd is werkt de "page" wel, als hij niet meer geïnstalleerd
is werkt het NIET meer.
Ik had verwacht, dat dit andersom zou zijn.

Natuurlijk zijn alle caches, temp dirs e.d. allemaal na elke handeling
opnieuw geleegd.

Alle geïnstalleerde extensies zijn up to date.

Nog een toevoeging: elementen die al op de website stonden die geen tekst
element zijn kunnen nog wel gewijzigd worden.
Er kunnen alleen geen nieuwe content elementen toegevoegd worden mits het
een tekst element is.
Verwijderen wil wel gewoon bij alle type's CE.

Met vriendelijke groet,
Danny Koppel