[TYPO3-UG Dutch] Upload ext

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jul 20 21:59:17 CEST 2008

Ja, dat wordt moeilijk.
Als het een nieuwe site is zou ik de boel weggooien en opnieuw beginnen.
Meestal is dat sneller dan de oorzaak, meestal iets met rechten ofzo, op
te sporen.
Is het een bestaande site, vergeet dan voorlopig mm_forum en ga proberen
je environment weer gezond te krijgen.
Rechten van bestanden en database etc.
Schoon de boel op (met extensies en installtool) en laat de
verschillende opschoonprocedures van phpmyadmin draaien.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg