[TYPO3-UG Dutch] Upload ext

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jul 20 20:31:48 CEST 2008

Hoi Ellen,

Ik weet niet wat je bedoelt.
In de BE een extensie uploaden?
Bedoel je wat je schrijft?
Bedoel je niet downloaden van de repository?
Of bedoel je dat je een file wilt uploaden naar fileadmin?
Want uploaden, ja dat kan vanuit de BE, maar alleen door auteurs van
extensies. Die uploaden een extensie naar de repository zodat eenvoudige
gebruikers zoals jij en ik ze weer heel gemakkelijk kunnen importeren
met de EM.
Een heel enkele keer, als je van iemand een aangepaste extensie of een
speciaal voor jou gemaakte extensie toegestuurd krijgt, dan moet je die
inderdaad ook uploaden.
Maar een gewone extensie ga je, normaal gesproken, importeren met de EM.
Pas als dat niet lukt kun je die eerst downloaden vanaf de site en dan
weer uploaden. Maar dat is bepaald niet de normale procedure.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg