[TYPO3-UG Dutch] User kan geen content elementen verplaatsen

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jul 20 12:43:21 CEST 2008

Hoi Barbara,

Ik ben er nog eens even dieper in gedoken.
Ja, wat moet een christenmens anders doen op zo'n verregende zondag?

Het blijkt me nu dat er een optie is in de lijst met "Toegestane
uitsluitingsvelden" (of in het engels "Allowed excludefields"), je weet
wel, die lijst met permissies voor de BE-user, met de naam Pagina:inhoud
(Page:content), die de boosdoener is. Deze zorgt, m.i. onterecht, voor
de door jou geconstateerde problemen.
Zet deze optie aan en het werkt correct.
Ik heb de entry in de bugtracker met deze informatie aangevuld.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg