[TYPO3-UG Dutch] Foutmelding typo3 sites

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Fri Jul 18 15:29:20 CEST 2008

Maar het houdt niet op ("Het hout nooit op", zegt Jongeneel) bij de
frontend en de backend.
Even een leeg bestandje met de bekende naam in de directory typo3conf
aanmaken en dan met www.domein.nl/typo3/install naar de install tool.

Daar heb je meerdere mogelijkheden.
1. De optie van Ries
2. Mijn voorstel om een compare te doen.
3. Het verwijderen van de tempfiles

Heb je toegang tot de shell gooi dan de directory typo3temp helemaal
leeg (rm -r *). Alles wat daarin staat wordt weer aangemaakt als het
nodig is. Het enige wat je daarvoor betaalt is een onmerkbare vertraging.

Groeten,

Daniel