[TYPO3-UG Dutch] Foutmelding typo3 sites

ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Fri Jul 18 14:30:26 CEST 2008

In the install tool is een optie genaamd 'sql_debug' of it's
dergelijks en deze even aanzetten.

Dan op het moment dat je de foutmelding weer krijgt, kun je ook de SQL
zien die niet goed was uitgevoerd.

Dan kun je vaak al wel herleiden welke extensie het was.

Kom je er nog niet uit dan even de SQL hier posten en ook de eventuele
tabel structuur
waarom de SQL opereerd.

grt,
Ries