[TYPO3-UG Dutch] e-mail adres ipv. username

Ralph Klerk ralphklerk at xs4all.nl
Fri Jul 18 11:45:42 CEST 2008

Ik zat op de verkeerde plek te kijken!!

Bij het aanmaken van gebruikers met T3 EXT sr_feuser_register heb je in
de Constant editor de optie om het e-mail adres als gebruikersnaam te
gebruiken (plugin.tx_srfeuserregister_pi1.useEmailAsUsername = 1).
Het e-mail adres wordt dan in het veld voor de gebruikersnaam ingevuld.

T3 EXT loginbox_macmade hoeft dan niet te worden getweaked maar gebruikt
zoals gewoonlijk het db veld username waar het e-mail adres staat ingevuld!!

Dank voor het meedenken!!