[TYPO3-UG Dutch] (no subject)

Christiaan uythoven cuythoven at gmail.com
Fri Jul 18 00:34:05 CEST 2008

Goedenacht lijst!

Ik kom er niet meer uit... Ik wil graag rgsmoothgallery gebruiken in
combinatie met een Ecard (bijvoorbeeld rgecard!). Nu werkt deze laatste
alleen met PMK SlimBox. Heeft iemand een idee om smoothgallery te combineren
met Ecard? Het mag ook een totaal andere gallery worden, als Ecard, Tt_news
en een lightbox het resultaat is...(en dan natuurlijk een lightbox die
meerdere plaatjes in 1 venster heeft en niet apart laat zien zoals slimbox
doet..)

Al met al, als iemand een idee heeft...Alvast bedankt!