[TYPO3-UG Dutch] GMENU_LAYERS relativeToTriggerItem=0

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Tue Jul 15 11:17:48 CEST 2008

Het is puur een css probleem. Het heeft (volgens mij) weinig te maken met
TYPO3. links boven uitlijning betekend vaak position probleem (relative
gebruiken ipv absolute). Ik kan niet zien of je allemaal DIV's gebruikt of
ook een combinatie mat table's.

Dit soort problemen los ik altijd op door de pagina als html op te slaan en
dan aan te gaan passen. De oplossing daarna in typo3 te zetten.

Je zou dus je (menu) html-code + css in je post kunnen zetten. Is er iets
meer om naar te kijken.
Een goed idee van wat je wilt is:
http://home.wanadoo.nl/emielbekke/tmp/index2.html

Misschien staat daar qua css wat jij nodig hebt.

Willem