[TYPO3-UG Dutch] Tekst in kolom herhalen op iedere pagina

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Mon Jul 14 12:27:33 CEST 2008

Beste Jorg,

Je bent op de goede weg.
Maar je moet wel zelf lopen
Als je een eenvoudige uitdaging hebt zoals "om het werkend te krijgen
ook een id in mijn html template zetten?" dan kun je dat heel
gemakkelijk even proberen. Toch?
Mocht je er daarmee niet komen, kom dan terug en vertel wat je gedaan
hebt om het aan de praat te krijgen.
Maar ik denk dat je er wel uit komt.

Veel succes.

Groeten,