[TYPO3-UG Dutch] Vraagje i.v.m. fe accounts

Nico Deblauwe nico at deblauwe.be
Sat Jul 12 16:44:05 CEST 2008

Hallo lijst,

Voor het schoolprogramma van een cultureel centrum ben ik bezig met het
aanmaken van een typo3 site die het leerkrachten mogelijk maakt om in te
schrijven voor de voorstellingen naar keuze. Door dit via een website te
laten verlopen, moet de belasting van het personeel van het cc verminderen.

Ik heb hiervoor een simpele site met de seminars extensie uitgedacht, maar
ik stoot nog op een laatste probleem: hoe kan ik de - door de leerkrachten
vrij aan te maken (sr_feuser_register) - logins linken een een bepaalde
school (waar de factuur moet toekomen)?

Ofte, meer specifiek, hoe kan ik een veld toevoegen aan een fe_user profiel.
Idealiter wordt dit een waarde die te kiezen is uit een (drop down) lijst.

Wie kan er mij een hint over de te volgen aanpak geven?

Alvast bedankt,

Nico

--
 Nico Deblauwe

 Email: nico at deblauwe.be
 Mobile: +32 486 84 08 93

 More contact info on http://www.deblauwe.be <http://www.deblauwe.be/> .

Quote:
"Fortune favours the prepared mind." (Louis Pasteur)