[TYPO3-UG Dutch] Hallo Lijst ---- Vervolg

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Fri Jul 11 13:06:59 CEST 2008

Nou Ellen,

Ik geloof dat ik nu ook uitgepraat ben.
't Is spijtig, maar een computer is ook maar een mens.
Het laatste wat ik dan doe, want ik laat me niet kisten door zo'n stom
programma, is om een heel nieuwe blanco/schone site op te zetten.
Meestal lokaal. En dan kijken of het daar wel werkt.
En dan successievelijk de zaken van de weerbarstige site er aan toevoegen.
Soms kom je er dan achter wat de oorzaak is. Maar soms ook niet. Want
een computer is ook maar een mens. Oeps, dat had ik al gezegd.

Groeten,

Daniel