[TYPO3-UG Dutch] Hallo Lijst

Ellen ellen at deboompjes.com
Thu Jul 10 16:15:24 CEST 2008

Hallo Daniel,
Ik heb alles wat ik ervoor had geïnstalleerd weer verwijderd en gebruik
alleen de standaard typo3. toen ik de extra ext. voor het inloggen had
geïnstalleerd telde hij wel alle inlogpogingen maar hij deed er niets
mee dus weer verwijderd. mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn
7posities maar werkt niet

Ellen
Wel bedankt voor je ideeën