[TYPO3-UG Dutch] ir_faq categorien in lijst

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Thu Jul 10 15:57:52 CEST 2008

Hoi Rik,

Ja, inmiddels had ik ook gezien dat mijn verhaal niet opgaat.
Voorlopig ben ik het maar eens met jou eens.
Maar waar bij mij een 2 staat is er toch maar 1 categorie.
Rara politiepet.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
--
Word jij mijn collega bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/

Rik Willems - Actiview schreef:
> Hoi Daniel,
>
> Helaas pindakaas dan. Denk wel dat het aantal is, ze staan allemaal op 1,
> behalve de faq's die twee categorien hebben. Daar staat ie op 2.
>
> Nu wordt er gezocht op worden in titel. Komen de goede ook snel naar
> voren. Via categorie was iets netter geweest, maar geen probleem.
>
> Groeten,
> Rik

>>> 157 items verdeeld over 21 categorien. De juiste faq zoeken is wat