[TYPO3-UG Dutch] Hallo Lijst

Ellen ellen at deboompjes.com
Thu Jul 10 15:57:00 CEST 2008

Zoals jullie al vast gelezen hebben ben ik al effe bezig met het maken
van een inlog. Ik heb alles geïnstalleerd (standaard) het vreemde is dat
ik niet ingelogd wordt. Ik heb om te proberen de newlogin ext
geïnstalleerd en als ik daar mijn wachtwoord opvraag krijg ik die ook in
mijn mail. Ik heb een extra ext. geinstalleerd die een gebruiker
blokkeerd bij aan x aantal foute inlogs, hij blokkeerd mij ook netjes
dus dat werkt wel. Alleen het inloggen werkt niet. Hij blijft aangeven
dat gebruikersnaam / wachtwoord fout is. HELP

Ellen