[TYPO3-UG Dutch] real URL derde level

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Thu Jul 10 13:27:53 CEST 2008

On Thu, 10 Jul 2008 10:38:08 +0200
Jeroen Visser | ROQUIN E-Solutions <jeroen at roquin.nl> wrote:

> Na gebruik te hebben gemaakt van de autoconfig werkt het naar behoren.
> Bedankt voor je suggestie.

Is het nog altijd zo dat RealURL alleen werkt met een .htaccess bestand
en niet met code die direct in de httpd.conf is opgenomen?
Dat is namelijk voor mij de reden dat ik nog steeds niet werkt met
RealURL omdat ik nergens een .htaccess gebruik / toesta.
Ik regel alles in de main apache configuratie.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxce snv91 ++