[TYPO3-UG Dutch] real URL derde level

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Wed Jul 9 21:26:57 CEST 2008

On 2008-07-09 10:41:41 +0200, Jeroen Visser | ROQUIN E-Solutions
<jeroen at roquin.nl> said:

> Hallo,
> Bij het gebruik van reaul url blijkt m'n derde level niet te bereikt te
> worden. De link springt continue naar 404. Ik heb reeds de volledige
> casched urls geflushed. RealURL start op de juiste plek in de boom.
>
> 		'pagePath' => array(
> 			'type' => 'user',
> 			'userFunc' =>
> 'EXT:realurl/class.tx_realurl_advanced.php:&tx_realurl_advanced->main',
> 			'spaceCharacter' => '-',
> 			'languageGetVar' => 'L',
> 			'expireDays' => 7,
> 			'rootpage_id' => 1,

> [...]

Hi Jeroen,

maak een domein record aan in de pagetree.
Deinstalleer RealURL en alle extenties die RealURL config hebben
sommige versies van powermail en ik meen ook seo_basics bijvoorbeeld).
Zorg dat je typo3conf mapje schrijfbaar is voor de apache groep/user en
installeer realurl opnieuw.

Er wordt dan een autoconfig gemaakt... en het zal allemaal naar behoren
werken (denk aan je .htaccess uiteraard).

Succes!
Henjo