[TYPO3-UG Dutch] Wachtwoord

Ellen ellen at deboompjes.com
Wed Jul 9 10:46:56 CEST 2008

Hallo Jos,
Ik bedoel eigenlijk dat de mensen op de website komen, en eerst moeten
inloggen om content te zien. Nu zien ze alle pagina's. Het lijkt mij een
boel werk als ik pagina voor pagina moet gaan aanpassen. Als ik alleen
de pagina na de home doe dan kan ik als ik de url weet nog steeds op
pagina's komen waar een login voor nodig had moeten zijn.

ellen