[TYPO3-UG Dutch] GMENU_LAYERS relativeToTriggerItem=0

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Jul 8 21:44:01 CEST 2008

Hoi Barbara,

Het lijkt een kwestie van CSS omdat op te lossen. Ik wil wel even
kijken, maar dan heb ik eigenlijk een link nodig van de site.
Ik denk dat gemakkelijkste is om allebei de niveau's een id mee te geven
en ze vervolgens absoluut te positioneren.(aangezien het hoofdmenu en
het submenu slechts 1 keer voor komen op de pagina mag dat een id zijn
ipv een class)
Maar dat is dus wel een beetje afhankelijk van de rest van je layout en CSS.

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post
www.id-internetservices.com