[TYPO3-UG Dutch] Probleem afbeeldingen - ImageMagick

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Mon Jul 7 21:12:55 CEST 2008

Beste Lijst,

Ik heb een probleem met de afbeeldingen op een bestaande site. Het bekende
'eerste werkte het wel en nu niet meer'. De site is verhuisd naar een
nieuwe server met daarop ImageMagick 6.4.1. De 4e test van de installtool
werkt nu niet, en bepaalde afbeeldingen die ik met typoscript opzet werken
ook niet.

Wanneer ik de commando's van de 4e test in commandline invoer krijg ik
'Segmentation fault'. Nu heb ik dit nog nooit gezien en weet ik ook niet
wat het betekend. Heeft iemand dit eerder mee gemaakt? En, hoe los ik dit
probleem op?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groeten,
Rik