[TYPO3-UG Dutch] zoek resultaat zonder abstract

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Mon Jul 7 16:15:35 CEST 2008

Hoi Dries,

Helemaal begrijp ik je niet. Als ik uit je verhaal "standart" en
"blauwe" weglaat denk ik dat ik je begrijp.
In dat geval kun je twee wegen bewandelen:
1. De CSS weg: met display:none
2. De HTML weg: haal uit de template het stukje ###DESCRIPTION### (of
zoiets)

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg