[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 v3.8.1 en Internet Explorer 7

Jeroen Visser | ROQUIN E-Solutions jeroen at roquin.nl
Mon Jul 7 14:27:55 CEST 2008

Hallo Henjo,
Bedankt voor je reply... ik heb de RTE geupdate wat een minimale uiterlijke verandering met zich mee bracht. Verder blijkt
er een controle te zijn op browser versie in t3lib_div::clientInfo() waar niet wordt gecontroleerd op IE7.

} elseif (strstr($useragent,'MSIE 4') || strstr($useragent,'MSIE 5') ||
strstr($useragent,'MSIE 6') || strstr($useragent,'MSIE 7'))	{
	$bInfo['BROWSER']= 'msie';

Zie ook:
http://lists.netfielders.de/pipermail/typo3-project-rte/2007-January/000809.html

Groeten,