[TYPO3-UG Dutch] css styled content code opbouw

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Jul 5 12:31:46 CEST 2008

Hoi Jacco / Daniel,

> echter als je dit in je ts setup zet staat CSC styled content uit
> plugin.tx_cssstyledcontent._CSS_DEFAULT_STYLE >

Dat had ik al toegevoegd om zo min mogelijk CSS code te hebben die door
elkaar loopt.

> het is dan handig om even de css uit de css styled content extensie te
> copieren in een aparte .css
> daarna kun je die naar hartelust wijzigen

Klopt maar ik heb het juist helemaal weggelaten om vanaf 0 te beginnen.

>Dit is code die door css_styled_content toegevoegd wordt. Dat zie je aan
>het voorvoegsel "csc". Kijk in die template en overschrijf in je eigen
>template wat je er niet van zint.

Okay, daar ben ik gisteren al zo'n 2 uur mee bezig geweest ;-)

>Zoek met de template analyzer op textpic.

Heb ik gedaan en ik heb het maar met een hele simpele truuk opgelost:

#ja-footersponsoren DIV  {
float: left;
clear: none;
}

Ik heb maar gewoon gezegd dat ALLE div's float: left moeten krijgen binnen
een sponsor div en dat er niks gecleared mag worden en dat loste het op.

Zo is het voor mij wel weer even goed ;-) Niet nog meer tijd in steken.

In ieder geval bedankt voor het geven van de tips die me wellicht toch in de
goede richting hebben geholpen!

Groeten,
Jordan