[TYPO3-UG Dutch] FireFox 3

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Tue Jul 1 13:12:31 CEST 2008

Bedankt voor de adviezen, mensen.

Bij mijn ene installatie ging het goed. Bij m'n andere installatie niet.
Het diskquotum was daar op. Een mailtje naar de hoster was afdoende. Het
quotum werd opgeschroefd. Daarna de source ernaast gezet. Ik heb
namelijk niet alleen toegang met FTP maar kan ook met putty erbij. Een
symlink aanmaken was dus geen probleem. Nu staan er twee sources.
Volgens mij kan ik die ene weghalen als ik de komende tijd geen bugs
tegenkom.

De temp_CACHED files weghalen was trouwens nog wel nodig!

Maar het belangrijkste: het werkt nu wel met FF3!

Groet,

Dick