[TYPO3-UG Dutch] FireFox 3

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Tue Jul 1 11:07:18 CEST 2008

On Tue, 01 Jul 2008 10:58:37 +0200
Jacco van der Post <jacco at id-internetservices.com> wrote:

> Nee.

Eigenlijk moet ik niet reageren als je één-lettergrepige antwoorden
geeft, maar ik doe het toch. Misschien wil je het wat verder
uitleggen?

Ik heb bij vele op php-code gebaseerde installaties altijd
geleerd om -NOOIT- de bestanden te overschijven. Er kunnen altijd
kleine aanpassingen / verminkingen optreden die de programmatuur wat
minder betrouwbaar maken. Waarom is TYPO3 hier volgens jou een
uitzondering op? WordPress, Textpattern, Gallery2, Drupal, b.v. zijn
ook geen kleine jongens en zijn hier zeer beslist in.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
++ http://nagual.nl/ + SunOS sxce snv91 ++