[TYPO3-UG Dutch] FireFox 3

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Jul 1 10:31:40 CEST 2008

Hoi

Gewoon even de TYPO3 4.1.7 source (zonder dummy dus) downloaden en die
via ftp over je TYPO3 install folder gooien. Dit gaat vrijwel altijd
goed. Daarna kun je in de install tool nog Database analyser, compare
doen - doe dat vooraf ook even zodat je zeker weet dat evt. verschillen
niet door de upgrade komen. Ben je heel erg paranoia, maak dan even een
backup van de database.

groets Jacco

--

Met vriendelijke groet,