[TYPO3-UG Dutch] rgaccordion menu vraag

Stephan de Bruin stephan.de.bruin at dpdk.nl
Tue Jul 1 10:25:43 CEST 2008

Hallo allemaal,

Ik heb een menu gemaakt met de rgaccordion-extensie. Alles werkt zoals
het zou moeten, op enkele kleine dingen na. Deze dingen krijg ik niet
voor elkaar.

- Ik wil dat wanneer ik op een menu-item klik (level 1), dat de
betreffende pagina wordt geopend én dat het menu uitschuift. Op dit
moment schuift alleen het menu uit, of wordt de pagina getoond.

- Wanneer ik op een level 2 menu-item klik, schuift het menu in en wordt
er naar de pagina gegaan. Ik wil dat het menu uitgeschoven blijft en het
geklikte item veranderd, zodat voor de gebuiker duidelijk is op welke
pagina hij zich bevindt.

Kan iemand mij helpen met bovenstaande wensen ?

Alvast bedankt.

Groeten,
Stephan de Bruin