[TYPO3-UG Dutch] standaard module voor het verhuren van huisjes?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sun Jan 20 12:30:15 CET 2008

Hey,

Iemand bekend met een standaard module in typo3 voor het verhuren van
huisjes? Ik weet dat zo'n module er is maar kan het in de enorme extension
list niet snel terugvinden en mijn zoekingangen op de website van typo3
leverden ook niet echt wat op. Call me lazy ;-) maar langer dan 10 minuten
moeten zoeken naar een extensie die iemand wellicht al gebruikt en zo de
naam kan opnoemen is makkelijker natuurlijk.

Ben benieuwd welke extensies hiervoor standaard aanwezig zijn in de
repository.

Groeten,
Jordan