[TYPO3-UG Dutch] FE User Admin

jean-pierre at defeyter.net jean-pierre at defeyter.net
Fri Jan 18 09:18:06 CET 2008

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om een bepaalde user(groep) via de
frontend feusers aan te maken

het is de beboeling dat zoveel mogelijk gebruikers zijn via
"sr_feuser_register" zelf registreren, maar nieuwe gebruikers zonder
geldig e-mail adres vallen hier uit de boot
Deze users zouden door mensen van een call-center ingebracht worden
en ik wil nu toch niet aan een call-center BE-rechten geven
weet iemand hier een bestaande extensie voor.

zou het bv mogelijk zijn om "sr_feuser_register" zo te configureren dat de
ingelogde Feuser( met Feadmin rechten) andere users kan aanmaken( zonder
e-mail confirmation). terwijl de extnsie voor gewomne gebuikers ook nog
zijn werk doet(met e-mail confirmation

Jean-Pierre