[TYPO3-UG Dutch] Onthou POST variable

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Thu Jan 17 20:52:57 CET 2008

Hi Dreas,

Volgens mij is er een affiliate extensie. Ook kun je gebruik maken van bv.
een link gegenereerd door de extensie PHPadsNew. Daarvan is ook een extensie
voor TYPO3 beschikbaar.

Als laatste (echt simpele oplossing). Als je het volgende doet, dan wordt
dit gewoon vastgelegd in je Apache access logfile:
http://www.alternet.nl/?348&partner=12. Dus in jouw voorbeeld:
http://www.mijnsite.nl/?&affiliate=12345.

Wil je echt een oplossing waarbij je specifieke content aan wilt bieden op
basis van de affiliate, dan zul je dat anders moeten regelen. Wij hebben
ooit eens een oplossing voor Western Union gebouwd waar een uitgebreide
affiliate oplossing in zat.

Succes.

Ric

Op 17-01-08 heeft Dreas van Donselaar <dreas at spamexperts.com> het volgende
geschreven:

> Hallo,
>
> Ik wil dat een bepaalde POST variabele die wordt meegegeven aan Typo3
> (http://www.mijnsite.nl/?affiliate=12345 aan iedere vervolg pagina wordt
> doorgegeven als POST. Op die manier kunnen we identificeren of iemand
> via een affiliate id op de site is gekomen en uiteindelijk een order
> heeft geplaatst.
>
> Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken op een simpele manier?
>
> Dank!
>
> Met vriendelijke groeten,
>
> Dreas van Donselaar

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

Werken bij alterNET? Vacature Systeembeheer, PHP ontwikkelaar, TYPO3
developer. www.alternet.nl/?418

alterNET Internet BV

Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T. 078 635 1200
F. 084 834 9697
M. 064 808 6196
W. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865
*Disclaimer: *
This message (including any of its attachments) may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by e-mail or telephone +31 (0)78 6351200 and
or printing of this message is strictly prohibited unless otherwise stated.
You are advised to carry out a virus scan before opening any attachments as
we do not accept any liability whatsoever for any damage sustained as a
result of any software viruses.