[TYPO3-UG Dutch] Simpel menu vraagje?

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Tue Jan 15 11:55:16 CET 2008

Hey allen,

Ik heb een simpel menuvraagje hoop ik:

Ik heb een hoofdmenu:

   temp.menuevents = HMENU
   temp.menuevents.entryLevel = 0
   temp.menuevents.begin = 6
   temp.menuevents.maxItems = 5

temp.menuevents.begin = 6 geeft aan dat ik het hoofdmenu pas vanaf het 6e
item opbouw en dat werkt probleemloos. Het hoofdmenu is niet het probleem!
Nu het submenu:

   temp.menuevents.2 = HMENU
   temp.menuevents.2.entryLevel = 1
   temp.menuevents.2.begin = 0

Het submenu begint dus op entryLevel 1 en moet ALLE items van het submenu
tonen maar dit    temp.menuevents.2.begin = 0 wil blijkbaar niet werken want
ook bij het submenu wordt pas het 6e item getoond. Het lijkt wel of bij het
submenu    temp.menuevents.begin = 6 voorrang krijgt over:
temp.menuevents.2.begin = 0.

Ook het submenu begint dus pas van het 6e submenu item op te bouwen. Ik mis
dus de eerste 5 items in het submenu.
Doe ik iets stoms of fout en zie ik iets simpels over het hoofd?

Groeten,
Jordan van Bergen