[TYPO3-UG Dutch] Zoeken

Dick Sijtsma typo3 at simplon31.nl
Thu Jan 10 14:51:19 CET 2008

Dank voor deze hints.
En ik houd ook niet van presenteerblaadjes. :-)
Ik ga dus verder zoeken.

Ik ben er wel achter dat bijna alles wat je wil mogelijk is in TYPO3.
Erg goed!

Ook Martin bedankt. De <!--TYPO3SEARCH_begin--> en
<!--TYPO3SEARCH_end--> kende ik en pas ik ook toe. Zo wordt het menu
niet geïndexeerd. Ik dacht echter dat deze tags alleen in de body-text
toepasbaar waren. (Dit meende ik uit de handleiding op te maken)

Groet,

Dick