[TYPO3-UG Dutch] Frontenduser

David Schouten davjac at zeelandnet.nl
Wed Jan 9 10:17:11 CET 2008

Daniel, ik denk dat je de vinger op de zere plek hebt gelegd.
Als ik aan de voorkant inlog met het wachtwoord, dan wordt hij niet
omgezet naar een md5 string, ik zie alleen maar het aantal sterretjes dat
het wachtwoord lang is (piet5: 5 sterren; w25jd43d 8 sterren; enz )
Na twee foute inlogpogingen met de md5 extensie aan staat de teller gelijk
op 11, zou de samenwerking van de inlogbox en de md5 extensie niet kloppen?

Als de extensie uitstaat kan ik zonder problemen inloggen, en is de
telling ook weer goed.

Ik gebruik newloginbox versie 3.1.0 in combinatie met beko_improved_login
1.2.3.
Typo3 versie: 4.1.5 met php versie 5.2.3

Ik mis de programmeerkennis om dit op te lossen, ik hoop dat je nog een
list weet om hier uit te komen.
Groeten,
David Schouten