[TYPO3-UG Dutch] Agenda / kalender

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Tue Jan 8 21:41:59 CET 2008

Beste Felippe,

Nog de beste wensen voor 2008!
De extensie Cal is zeer uitgebreid, maar werkt goed. Zoals gezegd door Bas,
wordt er nog volop aan gewerkt.
Aanpassingen zijn wel mogelijk in template en css, maar zoals je zelf al
zegt het is veel werk.

Ik ben het met Bas eens dat deze exensie de standaard is voor Agenda en/of
kalender.

Groeten, en succes.

Kees