[TYPO3-UG Dutch] Frontenduser

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Jan 8 19:35:18 CET 2008

Hoi David,

Die extensie werkt als een tierelier hoor.
En dat je de waarschuwingen genegeerd hebt is prima.
Alleen moet je nu alle wachtwoorden, die ingevoerd zijn voordat je de
extensie geïnstalleerd hebt, opnieuw invoeren.
Pas op dat moment worden ze als md5 opgeslagen en kunnen dus vergeleken
worden met de md5 versie van het wachtwoord wat je intoets aan de FE.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg