[TYPO3-UG Dutch] Agenda / kalender

Félippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Tue Jan 8 16:13:41 CET 2008

Hoi,
tot voor kort gebruikte ik de extensie jw_calendar voor het beheren
van een agenda/kalender voor een sportvereniging. Door een wijziging
van PHP werkt deze extensie niet meer (althans de het
kalenderoverzicht -maand en week overzicht-). Omdat het een hele oude
extensie is (2005) verwacht ik niet dat er een update komt.

Als ik op de TER kijk zijn er oneindig veel mogelijkheden, maar kan
niet de juiste meer vinden. Ook mijn vorige zoektocht (naar
uiteindelijk jw_calendar) was lang, kan ik me herinneren.

Dus een vraagje aan de jullie, als ervaringsdeskundigen :), wie kan
me goede extensies aanbevelen, die ook onderhouden worden.

Mijn wensen zijn (vergelijkbaar met jw-calendar):
- lijst komende evenementen (aantal variabel);
- categorieën
- keuze uit locaties
- keuze uit organisator of FE-user
- mogelijkheid tot herhalende evenementen (dagelijks, wekelijks,
maandelijks en uitzonderingen)
- week- en maandoverzicht.

Jullie suggesties zijn welkom.

Wat me trouwens opvalt is dat hiervoor niet een soort core-extensie
is zoals bv tt_news. Je zou verwachten dat iedereen zo'n extensie zou
willen. Of heb ik het nou helemaal mis??

Gr Felippe

ps nog de beste wensen voor 2008!