[TYPO3-UG Dutch] tt-guest gastenboek; labels niet zichtbaar

Lennert Bijl lennertbijl at tormentil.nl
Sun Jan 6 14:44:45 CET 2008

Antwoorden tussen bericht.

Ik heb net ook het het goof_fotoboek geinstalleerd. Hier krijg ik weer geen
thumbweergave, en ook in de module wag_randomimage werkte de fotoweergave
niet. Verder zit ik met een lettertype (bij tabellen en nu ook bij de
weergave van namen van foto's in het fotoboek) dat constant in 16px wordt
getoond, terwijl in geen enkele template deze lettertypegrootte voorkomt. Ik
weet niet waar ik het moet aanpassen.

Ik hoop dat je me kunt helpen.

Lennert

Op 06-01-08 heeft Daniel Doesburg <daniel at typo3-nl.eu> het volgende
geschreven:

> Hoi lennert,
>
> Voordat je met de aanpassing van de template begon, waren de labels toen
> wel zichtbaar?

Ik heb eerst de template aangepast en ben pas daarna extenties gaan
toevoegen. Maar de labels van bijv het loginform zijn wel zichtbaar.

Heb je iets aan vertaling van de labels gedaan?

Ik heb via de typoscript-objectbrowser bij constants wel de namen van de
labels in het Nederlands vertaald, want in de locallang.xml had ik geen
schrijfrechten.

Met vriendelijke groeten,

> Daniel Doesburg

> het