[TYPO3-UG Dutch] tt_news vraagje

Nico Deblauwe nico at deblauwe.be
Fri Jan 4 22:55:17 CET 2008

Hallo,

Na een aantal uurtjes met de manuals begin ik goede vriendjes te worden met
tt_news. Alleen is er ergens nog een klein misterie dat ik absoluut niet
opgelost krijg...

--vraag--
Hoe kan ik voor een tt_news plugin, van het type LATEST het aantal woorden
dat weergegeven wordt instellen? Zie http://www.e-y-e.eu/index.php?id=1 voor
de situatie; graag had ik hier toch ietwat meer woorden gedisplayed zodat de
lay-out iets knapper wordt.

Wie kan me helpen?

Nico
 \vanop verplaatsing in Tilburg, waar er een weekendje
  doorgewerkt wordt om de site online te krijgen

--
 Nico Deblauwe

 Email: nico at deblauwe.be
 Mobile: +32 486 84 08 93

 More contact info on http://www.deblauwe.be.

Quote:
"Fortune favours the prepared mind." (Louis Pasteur)