[TYPO3-UG Dutch] Nieuwe Website Language

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Fri Jan 4 10:03:44 CET 2008

OK, ik ben een noob...

Ik had in m'n TS template bij dit:
# Frisian language, sys_language.uid = 1
[globalVar = GP:L = 1]
config.sys_language_uid = 1
config.language = fy
config.locale_all = frisian
[global]
config.language = en staan ipv fy...

Nu werkt het gewoon :P
Ik weet niet wat volgens jou (Patrick) nog niet kan, maar dit dus wel.

Toch bedankt!
Barbara

"Patrick Broens" <patrick at patrickbroens.nl> schreef in bericht
news:mailman.1.1199377303.10931.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...